Vážení obchodní partneři,
Vzhledem k aktuální vážné situaci mi nejprve ze všeho dovolte vyjádřit naději, že se Vám i Vaším blízkým daří co nejlépe, a že se z nejhoršího brzy dostaneme.
Za společnost Maier & Korduletsch Vás mohu ujistit, že díky našemu úsilí a silnému zázemí naší společnosti dokážeme v tuto chvíli plnit své závazky k Vám, našim zákazníkům.
Chceme Vás ubezpečit, že jsme, přes momentálně nepříznivou celoevropskou situaci, schopni zajistit bezproblémový provoz všech Vašich zařízení, ovšem s některými omezeními spjatými s doručením zboží:
1) Platby není možné provádět v hotovosti, pouze převodem či na proforma fakturu
2) Omezte maximální možnou měrou kontakt s řidičem – nechte mu otevřenou příjezdovou cestu, přístup k odběrnému či skladovacímu místu
3) Vzhledem k ukončení Nařízení mimořádného opatření při epidemii je v tuto chvíli možné zavážet objednané zboží na území celé České republiky.
O dalším vývoji situace Vás budeme informovat. Máte-li k věci jakékoliv doplňující dotazy, obracejte se na info@maierkorduletsch.cz
Jana Sidunová - jednatelka